20 December, T-1 Day

Goodmorning Colorado!

Om bij het verslag van gisteren geen risico te lopen de verrassing die we voor Tessa hadden te verklappen hebben we natuurlijk niks geschreven over Katelijn die vanuit Brussel onderweg was naar Denver! Zo ongeveer iedereen was op de hoogte behalve Tessa natuurlijk 😊 Katelijn had 2 uur vertraging uiteindelijk, we zouden haar op het vliegveld ontmoeten maar omdat wij zoveel later aankwamen is ze met een Uber alvast naar het hotel gegaan en daar gelukkig veilig aangekomen.

Vandaag werden we veel te vroeg wakker na een veel te korte nacht natuurlijk maar ja dat wisten we al wel. Na een douche zijn we gaan ontbijten, wat trouwens een super uitgebreid ontbijt was, waar we ook Katelijn troffen! Leuk weerzien zo in de USA! We maakten plannen, konden nog even rustig aan wat herschikken in de koffers en toen zijn we met z’n drieën op weg gegaan naar Tessa & Jacob. We spraken af dat Katelijn zich even in de auto zou verstoppen terwijl Eddy en ik naar boven zouden gaan. Natuurlijk weer een fijn weerzien met ze! Ze zijn hard bezig om al Tessa’s spullen een plekje te geven zonder het er uit te laten zien als de Aldi’s van vroeger waar alles in dozen opgebouwd stond haha. Eddy ging even ‘iets’ uit de auto halen, wat een Robert ten Brink masker was 😊 Katelijn is ergens binnen gaan staan, Eddy kwam met het masker op binnen en heeft Tes een echt ‘All you Need’ bericht verteld waarna ze op de gang mocht gaan kijken en Katelijn vond! Prachtig was het!

We hebben nog een rondje door Old Town gelopen met Fox erbij waarna Katelijn Eddy en ik wat boodschappen zijn gaan doen voor we naar Breckenridge reden. Onderweg daarnaar toe zagen we steeds meer sneeuw en ook prachtig bevroren watervalletjes langs de weg. Liepen we nog zonder jas in Arvada (ja echt waar) in de zon, in Breckenridge was het maar 5 graden dus wel een tikkie koeler. We vonden de condo waar we zouden slapen, die best heel klein is maar alles wat we nodig hebben is er.

Veel tijd was er niet meer want na het omkleden zouden we de rest van de familie ontmoeten bij het restaurant waar we gingen eten, de moeder van Jacob met haar man, de vader van Jacob met zijn vrouw en haar dochter met haar man.  We hebben gezellig gezeten in een overvol Mexicaans restaurantje en konden elkaar wat leren kennen voor morgen de grote dag is!

Onze ogen stonden op stokjes om een uur of negen en na 1 margarita 😉 zo we zijn terug gewandeld naar de auto’s! Tessa bleef bij ons slapen (en wist er natuurlijk niks van dat ze met Katelijn op het sofa bed zou slapen!) dus reed ook mee naar ons huisje. Helaas geen dolle boel ervan gemaakt op haar laatste avond als vrijgezel want om 22.30 gingen de lampjes uit met 2 volwassen vrouwen weer eens zoals vroeger in 1 bed 😁

Previous

21 December 2023 - The Wedding!